Bedre at have en bjørn på

end at springe på en bjørn!
Langt mod nord i Alaska, det meget kolde land,
findes mandfolkeklubben Macho Mand.
Til vordende medlemmer er optagelseskravene meget strenge,
for som medlemmer vil man kun have rigtig barske drenge!
Først skal aspiranten en hel flaske whisky drikke,
derefter forplantningsorganet i en lysten eskimopige stikke.
Den sidste præstation, han skal yde,
er en isbjørn at jage og skyde.

Om Olsen blev medlem af klubben ved jeg ikke.
Whiskyen var han ekstremt hurtig til at drikke,
hvorefter han vaklende ud af døren går.
Efter en time er han med riffel i hånd atter tilbage.
Tøjet hænger i laser og han bløder fra talrige sår:
”Nå gutter, kom så med den eskimopige jeg skal skyde og jage!”

3 kommentarer:

  1. Jeg vil vist klart foretrække at have en bjørn på - frem for at jage den, hvordan mon det gik i jagten på eskimopigen...

    SvarSlet
  2. Ha,ha,ha,...Rigtig god! :-D

    SvarSlet
  3. puk2 - Olsen har ikke et isbjørneskind foran kaminen, men...

    mahalo - jeg takker.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)