380

Fra den dejlige vidtfavnende og inspirerende Mahalo er jeg blevet nomineret til en award. Den spændende og tankevækkende liv og glade dage har ligeledes udpeget mig. Jeg er vildt glad og takker mindst 10.000 gange.
Så fik jeg et problem: Nominer mindst syv andre bloggere. Det blev svært, ikke at vælge, men at fravælge. Men jeg er altså endt med at vælge disse otte, som på hver sit felt er yderst kreative.


Her er mine valg.
Fru Nielsen
Rasmine

Regler for denne Award: 1. Vinderen kan kopiere denne Award til brug på egen blog. 2. Lav et link til ham/hende du fik Awarden af. 3. Nominer mindst 7 andre bloggere. 4. Lav link til disse på din blog. 5. Læg besked på de nomineredes blogge!

24 kommentarer:

  1. Arj altså Rimkogeren. Jeg var 100% sikker på at du naturligvis allerede havde fået denne 'Kreativ Blogger Award' - og ikke uden grund.

    Du forbliver dog alligevel på min liste - fordi dine kreative og dejlige rim fortjener belønning og anerkendelse - og sagtens kan tåle det flere gange. Det er jeg sikker på! :o)

    SvarSlet
  2. Kære Rimkoger, tusind tak! Og et stort tillykke til dig med din award! Den er så velfortjent :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med prisen - den er fortjent og det kan jeg slet ikke leve op til. :)
    Tak fordi du gav mig awarden :)

    SvarSlet
  4. Aaaaiii Bo for den da! Tusind mange tak!! Hvis man kan, vil jeg give dig en pris med det samme :)

    SvarSlet
  5. Ja, til lykke! Der er næsten med garanti ingen, der ligner, så du er en ægte kreativ blogger.

    Men nu må jeg lige være helt sikker på, hvad der menes med "nominere" her. Jeg mener: Det er ærefuldt at blive nomineret til en Oscar, men det betyder ikke, at man har vundet en Oscar - kun, at man er blandt dem, det MÅSKE vinder den.

    Nu har du så nomineret mig - vil det sige, at jeg faktisk har fået en pris som kreativ blogger, altså hvis jeg "nominerer" syv andre???

    SvarSlet
  6. Tak, soede Rimkoger - og velfortjent til dig. Jeg er da rigtig glad for saadan en pris. :)

    SvarSlet
  7. Jeg takker ærbødigst!

    SvarSlet
  8. liv - Mange tak, og du bliver også på min liste!

    SvarSlet
  9. Madame - Tak selv og tak for, at du har din blog!

    SvarSlet
  10. Helle K - Tak og selvfølgelig opfylder du kravene!

    SvarSlet
  11. Tina - Mange tak, din blog er i sigh selv en pris.

    SvarSlet
  12. Rasmine - Takker mange gange.
    Selvfølgelig har du fået awarden! Duu har ret i din sproglige overvejelse. Nominerer betyder selvfølgelig indstiller. Men i blogverdenen er det lidt anderledes. På en tidlig award blev norminere brugt forkert, det er det så af en eller anden grund blevet ved med.

    SvarSlet
  13. Tillykke - Tak for herligt og morsomt ordmaleri på din blog!

    SvarSlet
  14. Stormmågen - Smuk buket roser - Tak!

    SvarSlet
  15. Jamen så takker jeg, dybt beæret og afgrundsdybt forundret!

    Skal jeg nu også nominere syv - eller var det bare den, der nominerede dig, der stillede det krav?

    SvarSlet
  16. Sødeste kogende rimsmed:

    Af hjertet tak for din generøse uddeling af pris for mit kreative virke. Jeg vælger i min kreativitet at nominere himlen, havet og alle tidens Mellemrum, der hver især er det egentlige ophav til mit skriv.

    Og DIG også Bo, fordi du deler og deler og deler.
    Dét er sand kreativitet!

    Knus og igen tak

    SvarSlet
  17. Tak! Jeg vil jo gerne være lovlydig, men jeg læser ikke et hav af blogs, så det bliver ikke syv!

    SvarSlet
  18. Rasmine - Du er ikke bundet af noget, men tanken er, at du selv vælger 7, som du giver awarden, men du er ikke bundet af tallet, flere eller færre er også ok.

    SvarSlet
  19. Silhuet - Mange tak for din søde kommentar.

    SvarSlet
  20. Tillykke med awarden, rimkoger :) som du har fortjent.

    SvarSlet
  21. Tillykke med udnævnelsen. Der er sandelig også brug for en kreativ fysiklærer, hvis man skal formidle en forståelse af virkeligheden indenfor og udenfor fysiklokalet :-)

    Og tak for opmærksomheden!

    Jeg holder lidt pause for tiden - men kommer snart tilbage med fuld musik.

    SvarSlet
  22. Margrethe -Jeg takker mange gange!

    SvarSlet
  23. Donald - Tak, glæder mig til, at du igen er opppe i omdrejninger!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)