Bekymrende bekymringer
Den gode Bondemand Tom Thomsen lå på briksen
hos hjernevrideren Olga Striksen:
”Og hvad er så dit problem, min gode Tom?”
”Jo jeg har en bekymring oh så stor,
langt større end de store tror.
Ingenting har jeg at bekymre mig om!”


Mange mennesker giver deres bekymringer svømmeundervisning i stedet for at drukne dem.
Mark Twain

Bekymringer hindrer ikke sorgen af i morgen, de hindrer styrken af i dag.
Corrie Ten Boom

Jeg har i mit liv haft mange bekymringer, men kun de færreste er blevet til noget.
Mark Twain

Bekymringer er som potteplanter. De kræver god og kærlig pleje for at trives og gro!
Rimkogeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)