Den som har ører, han hører,
men et par høreapparater er nu heller ikke at foragte!

Endelig havde arvetanten på ryggen fået fjer,
fedte for den døve kælling skulle man aldrig mer’!
At testamentet skulle åbnes, man nu ventede på,
og drømte hver især om dejlig mange penge at få.
Advokaten læste op: ”Først nu er det på tide,
at mine x arvinger får at vide:
Ikke den mindste lille krone nogen af jer får
for høreapparater har jeg haft hele det sidste år.
**


PS I fald du har et arveobjekt i familien, kan det være en god investering i en SpyShop at få en detektor, som afslører en hver form for elektronisk aflytning, altså også nye høreapparater!

PSPS Den 30. juni skal jeg have udskiftet mine gamle hørerør med nye. Hurra og øv for så kan jeg ikke længere sige: ”anjoe, det hørte jeg ikke!”

5 kommentarer:

  1. Men du kan måske endnu bedre høre hvad an-joe og Zorro hvisker sammen om?

    SvarSlet
  2. sæføli, men sig det ikke til anjoe og Zorro

    SvarSlet
  3. Min mund er lukket med syv sejl! på ære!!!!!!!

    SvarSlet
  4. Det kan blive en helt ny fager, der åbner sig ;-) Efter 12 dages stilhed...

    SvarSlet
  5. billedmager - tak

    nille - jo da. Mindes de første 14 dage med de første. Alt var et støjmareridt. Den første dag tømte en kassedame en rulle mønter ned i sit kasseapparet. Et kort øjeblik troede jeg, at jeg blev beskudt med et kraftigt maskingevær!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)