Tænk hvis hr. overlærerens pension steg i sammen takt som benzinpriserne, så var før-omtalte forhenværende barnenumseømhedsfabrikant fandeme en velhavende mand.
Gad vide om bilhospitalernes ejere udtrykker deres sympati med de stakkels benzinsel-skaber: ”Når de nu er nødt til at sætte prisen op, må jeg gøre det samme!!” Fuldkommen barokt: Desværre eksisterer bakgearet ikke!


Far og lille Peter skulle hente farmands autobil,
som var blevet doktoreret af autodoktoren hr. Emil.
Lille Peter spørger med et beundrende smil:
”Må jeg se din elefanthue og pistol, hr. Emil?”
Hertil svarer autodoktoren med et smil:
”Slige ting har jeg nu ikke!
Knægten nøjes med at nikke:
”Skam dig, at narre mig du nu prøver ;
men jeg bare ikke på dig tror,
for sådan siger min far og lige så min mor:
Du er byens værste røver!”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)