143


10 kommentarer:

  1. Ja til lykke til dig med dit første blogger år. Det er jo en fantastisk at du har leveret varen og givet mig og andre anledning til et grin.
    Også på en dag som denne!!!!

    SvarSlet
  2. Skøn dag at fylde år, tillykke :O)

    SvarSlet
  3. Tillykke med weblog-jubilæum!
    Mon rimkogeren er faldet i Balder's ølhorn som spæd, så derfor alting bliver til rim?

    SvarSlet
  4. billedmager - tak mange gange og tak for dine bidrag.

    hanne - i hvert fald, og hermed er myten om fødeslarens opførsel og vejret hænger sammen.

    donald - tak & nej faktisk ikke, jeg faldt først i hornet for 3-4 år siden.

    SvarSlet
  5. (det må ha været et stort horn så...)

    tillykke med rimkogerens rimerier's 1 års fødselsdag. Dagen deler din blog med en af mine kære veninder, så med alle de dejlige mennesker og deres mærkedage, kunne solen jo kun stå højt på himlen...!

    SvarSlet
  6. Tillykke - jeg troede faktisk, du havde været til stede i længere tid.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke og tak for dejige, humoristiske og kloge rim - bliv endelig ved - Jeg er en stor fan...

    SvarSlet
  8. Hip hip hip og så tillykke kære Rimkoger. Lad os endelig få endnu et års herlig "kogekunst". ;-)

    SvarSlet
  9. Mange tusind tak, det glæder mig superduper meget at høre!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)