120

Festen

”Hvordan gik så jeres housewarmningsfest,
hvem var egentlig med som gæst?
Hvad med hende der Hanne?”
”Nej, for hende kan min mand slet ikke li’!”
”Jamen hvad så med Johanne?
Nej, for hende kan min mand alt for godt li’!”

Og her er så en fortrolig beretning fra den godt overståede fest :

Housewarming på fjerde sal
Klokken tre om natten ringede telefonen som en gal.
Værten snuppede knoglen, lyttede og blev bleg om kind,
dybt rystet gik han til gæsterne ind.
”Godt vi bor på fjerdesalen her
og ikke nedenunder i lejligheden der.
Jeg siger bare av min arm,
tænk staklerne kan ikke sove for bare larm!”

Kære gæst, har du positive/negative erfaringer omkring slige støjende festligheder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)