154

Hen til kommoden...

Der var lørdagsbal på landsbyens gamle kro,
Gerda og harmonikadrengene spillede op,
som altid var stemningen totalt i top.
Den lille Gud Amor havde travlt med bue og pil,
og ramte perfekt både Emma og Emil.
Da ballet ud på natten endelig var slut,
foreslog Emil: ”Tag med mig hjem, min søde snut!”
Emma svarede: ”Nej tak, jeg har mine sager, desværre.
I nat du min hjertenskære Emil bliver der ingen erotisk affære.”
Det slog dog ej Emil af den berømte pind,
så han fortsatte med forførende smil på kind:
”Dine sager, dem tager jeg da bare på min bagagebærer!”
PS Tak til min salig fru Moder, som fortalte mig vittigheden, der danner baggrund for ovenstående rimeri.

PSS Dagens rimeri skal ses i sammenhæng med mine budskaber!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)