263


Supermand svævende lå på lur
ved den nøgne Wonderwomans jomfrubur.
Hun gav vist sig selv en rigtig … tur
eller et eller andet i den dur.
Han gloede på hendes bryster
og blev opflammet af nogle fy-fy slemme lyster:
Han tænkte: ”Gamle jas, du er sgu et kvaj,
hvis ej du hjælper pigebarnet lidt på vej!”
Kort efter jublede hun: ”Gu’ hvad skete der dog med mig?”
”Det skal jeg slet ikke kunne sige dig,
og at jeg pludselig fik ondt i røven går over min forstand!”
hulkede den usynlige mand!
Indlægget tager udspring i en vittighed jeg hørte i min pubertetshærgede tid. En meget ældre, mindst tre år ældre, kammerat fortalte den. Pinligt, jeg forstod den ikke, men ville selvfølgelig ikke afsløre min uvidenhed, altså grinede jeg pligtskyldigt. Gudskelov erklærede en eller andens meget mindre lillebror: ”Den forstod jeg ikke!” Alle grinede og bemærkningerne føg om ørerne på ham: "Gud, forstod du ikke den?" - "Hold kæft, hvor er du dum!" Så forbarmede den store sexekspert sig og forklarede pointen temmelig detaljeret! Underligt nok herefter grinede vi alle meget mere sjofelt og indforstået end første gang .... Jeg var måske ikke den eneste naive..
Tja den gang vidste vi børn/unge alt om bien og blomsten, men intet om sex. Hos nutidens børn/unge er det modsat.
Det er ikke pænt at lytte, i hver fald ikke når det er andre end én selv. Lytte gjorde jeg ikke, men indsamlede diskret i et frikvarter informationer om det modsatte køn. En 13-14 årig pige betroede et par veninder, at man blev gravid, hvis man kyssede en dreng!!! Hendes mor havde selv sagt det, og hun var sygeplejerske, så hun måtte vide det!!!

Vil du vide mere om Wonderwoman, kan du klikke
her!
og
Vil du vide mere om ”Den usynlige mand” kan du klikke
her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)