313


Da Titanics kaptajn gik hen og døde,
havde han med Sankt Peter et stævnemøde.
Som belønning for det jordiske liv fik han et slot,
hvor han kunne leve fedt og flot.
Da Bil Gates mange år senere døde,
havde han med Sankt Peter et stævnemøde.
Som belønning for det jordiske liv fik han et lillebitte hus,
hvor der kun var plads til ham selv og en computermus.
Han udbrød rasende og rød i sine kinder:
”I denne forskelsbehandling jeg mig ikke finder.
På Jorden nåede jeg berømmelsens højeste tinder,
Jeg er nemlig WINDOWS navnkundige opfinder!”
”Netop derfor.” lød Sankt Peters lakoniske svar.
”Modsat WINDOWS gik Titanic kun en eneste gang ned!”

6 kommentarer:

  1. Hahahhaaaaaaaaaaa....
    Den falder i god jord for en IT arbejder som jeg :)

    SvarSlet
  2. penpal - jeg takker, giv den gerne videre!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)