354

Frøken Madsen havde fået en svulmende julemave.
Nej, hun var ikke blevet den mindste smule julegravid
for grundet juleæderiet tog hun sig til den slags slet ikke tid!
Da en slankekur var livsnødvendig, greb hun fat i hver en julegave
og styrtede sig ud i den helt store julegavebyttegalop
Hun byttede og byttede frem og tilbage i fjorten dage uden stop,
og tænk nu er der atter i bukserne plads til Frøken Madsens mave!

Apropos graviditet:
Anden klasse sad dybt koncentrerede og skrev om dyr. Lille Lise kom op og viste mig stolt resultatet: Brudstykke: ”Min kat hedder Pippi. Den er en hunkat, og den er grahvid.” Jeg pegede på det sidste ord: ”Kan du se, hvad der er galt? – ”Ja!” hvorefter hun satte en bolle over a’et.

Datterlille var kommet i omstændigheder. Mutter skældte og fatter smældte: ”Din ulyksalige tøs, og du ved vel ikke en gang, hvad faren hedder?” – ”Selvfølgelig gør jeg det. Da han gik, sagde han sit navn: Auf Wiedersehen!”


God søndag til alle!

4 kommentarer:

  1. Meget, meget morsomme historier - alle tre! Der må da næsten være en i din nærmeste kreds, der er gravid ...

    SvarSlet
  2. Rasmine - Hov, hov, du kan vel ikke se mig og min lille graviditet. Desværre har jeg ikke fået gaver nok til at "bytte" maven væk!!

    SvarSlet
  3. Nåååh, din stakkel!

    SvarSlet
  4. Du mangler en af de der reklamer for slanke midler, hvor man ser fru Madsen hive ud i bukserne foran!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)