361

Den gamle fru bedstemoder
bed negle og det efter noder.
Eksperter fra nær og fjern kom efter tur
og forsøgte sig hver med endnu en nytteløs kur.
Endelig fandt den lille Peter,
altså ham, som målte knap en meter,
på en super duper kur,
som duede og stadig dur.
så nu vrider den gamle dame sine hænder,
for hun kan ikke finde sine tænder!

Det er vist stort set kun hos min søde dametandlæge, at jeg bider tænder. Det er hun af en eller anden grund yderst utilfreds med! Hvad med dig og neglebidning??

God Week End Til Alle

3 kommentarer:

  1. Jeg har altid undret mig over, at folk bider negle. Jeg forstår slet ikke mekanismen. Det er jo ikke "sejt", så det er åbenbart en indre trang. Gad vidst, om der nogensinde er nogen, der har undersøgt, hvorfor det skal gå ud over de sagesløse negle ...

    SvarSlet
  2. Rasmine - Mon ikke det er et udtryk for en utryghed, og dermed en skjult suterefleks, som lever videre i at gumle på kuglepennen?
    Og hvis utrygheden er overstået kan det fortsætte som en dårlig vane??

    SvarSlet
  3. Skjult sutterefleks - ja, det lyder rigtigt. Tak for den gode forklaring :-)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)