401



På bloggene kører i øjeblikket en leg, som hedder "Bring det fjerde billede fra din fjerde mappe"
Her er mit. På Vestre Landevej mellem Maribo og Nørreballe var en gammel udtjent SAAB stukket i brand. Forsikringssvindel. Jeg kom forbi og skød en stribe.
Og så et surt opstød: Jeg sendte tre billeder til Lolland-Falsters Folketidende. To blev brugt, henholdsvis i den elektroniske og den trykte avis, begge steder selvfølgelig med kildeangivelse. To dage senere dukkede en kvittering op for at mailen var åbnet. Efter yderligere to dage fik jeg en ny mail, som fortalte, at mailen ikke er åbnet!
Ak ja, jeg havde da håbet på en lillebitte hilsen: Tak for din indsats!

2 kommentarer:

  1. Aij, Rimkoger, de skal da ikke dø i synden - det er uforskammet at du ikke fik en tak! Og en flaske rødvin.
    Det er en herlig leg med alle de billeder fra den fjerde mappe :o)

    SvarSlet
  2. Madame - Tak for din sympati, den luner!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)