411


Jeg googlede efter et billede af Koldinghus,
men fik i stedet et af en sød lille rødternet mus.
logisk nok fattede jeg ikke den mindste snus!
Jeg søgte igen og blev ganske paf,
denne gang fik jeg en sød lille giraf!
Søge igen og igen og igen, men ingen Koldinghus.
Var jeg mon blevet senilkonfus?

Pludselig forstod jeg: ”Hold kæft, hvor klamt,
computeren er af en ondsindet virus blevet ramt!”
Jeg doktorerede med Norton, MacAfee og mange flere.
Alle brød de sammen med ordene: ”Vi kan sgu’ ikke mere!”

Pludselig for mit indre åsyn åbenbaredes min salige Fru Moder:
”Vil du kurere computeren for dens slemme unoder,
så brug dog barndommens vidundermedicin, lille Bo.
Du ved varm øl med æg er en mirakelkur, effektiv og go!”
Badekarret blev fyldt med denne barndommens hæslige mikstur:
”Se så lille ”puter”, nu skal du fandeme på kur!”
Da jeg sænkede den i badet ned,
hylede den: ”Nej, lad være, nej, hvor er du led!”

Efter en time fiskede jeg den op,
og nu var den effektiv og helt i top.
Nu var der grund til at feste,
for den var bedre end IBM’s den bedste.
Men ak for min lykkerus effektivt blev der sagt stop,
for jeg hørte anjoes stemme: ”Rimkoger, står du da aldrig op?”


Bemærk venligst:
1: Du behøver ikke at anskaffe et badekar. Beholderen skal blot være så stor, at computeren kan være helt dækket med mixturen.
2: Sådan laver du min Fru Moders afskyelige fluidum. En øl piskes sammen med et helt æg, dog skal skallerne ikke med. Herefter varmes det op under flittig omrøring, må ikke koge!
3: Vigtigt: Følger du ovenstående råd, sker det absolut totalt og mere end helt og aldeles på eget ansvar. Et hvert tænkeligt såvel som utænkeligt erstatningskrav er Rimkogeren uvedkommende.



God fornøjelse!

8 kommentarer:

  1. Det med at få computeren renset efter kuren er selvfølgelig en smal sag i drømme ;-)

    Men mener du virkelig, at du fik den mikstur som barn? I bekræftende fald, hvad fik du den for?

    SvarSlet
  2. Hahaha!
    Mon ikke dit gode råd fungerer bedst i drømme, Rimkoger?

    SvarSlet
  3. Ha,ha,ha...god!

    Min yndlingscleaner er nCleaner:
    http://www.nkprods.com/ncleaner/

    Man skal lige være lidt varsom med hvad man sletter, men ellers er den super, synes jeg :-)

    SvarSlet
  4. Rasmine - I drømme er alt muligt. Og RÆDSELSMIXTUREN fik jeg bl. a. ved halsbetændelse, hvilket gjorde at der måske gik lidt ekstre tid, før jeg aflørede evt. dårligdomme!

    SvarSlet
  5. Madame - Det ville i hvert fald være en drøm, hvis det duede i virkelighedens verden.

    SvarSlet
  6. Mahalo - Tak - jeg kigger :-)

    SvarSlet
  7. Havde det et navn?

    Jeg synes, det lyder så "interessant", at jeg kunne finde på at prøve - bare for at finde ud af, på hvilken måde det smager afskyeligt - min fantasi slår ikke til :-)

    Jeg er ikke i tvivl om, at det er nærende og vel derfor også i et vist omfang helbredende :-)

    SvarSlet
  8. Ja for i drømmeland der kan alt gå an... He he morsomt! Takk for et godt råd!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)