422

Lille spejl på væggen der!
”Hør nu her min fine Bent,
nu er du sgu snart helt dement!
Du har fået en skramme i din pande.”
”Og hva’ så min søde fejlfrie Hanne,
laver du aldrig bare en eneste lillebitte fejl?”
”Jo da, men plastret sætter jeg ikke på badeværelsets spejl!”

Meget rasende bloggere: "Hvad fanden er det for noget, Rimkoger? Du lovede at komme med nogle saftige erindringer om skolepigeforelskelser. Må vi få en forklaring!"

Rimkogeren, rødmende: ”Ja undskyld. Jeg er altså uskyldig. Hver morgen flyver min lille brevdue, Josefine, frem til mig med dagens rimeri. Hun fløj også planmæssigt af sted, men undervejs kom hun forbi en strudsefarm. Her mødte hun strudsen Rasmus. Det var kærlighed ved første blik. Jeg fik en SMS for et øjeblik siden, hvor hun undskylder og siger jobbet op. Hun fortalte også, at de skal giftes snarest, for hun er med æg. De inivterer mig med til brylluppet og spørger, om jeg vil stå fadder til deres børn. Hvad synes du jeg skal svare??”

Lidt mindre rasende bloggere: ”Hvornår fortæller du så om skolepigeforelskelser?”

Rimkogeren: ”I morgen, amager!”


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)