504


Ude i den lysegrønne skov
cyklede jeg rundt, jeg var ude på pigesjov.
Pludselig så jeg den lækre Frøken Frederikke,
og fik lyst til med hende at dikkedikke.
Straks smed jeg tøjet,
sprang frem og skreg velfornøjet:
”Nu skal jeg dække et hvert af dine behov!”
Men hold kæft hvor blev jeg da skideflov,
for tøsen skreg: ”Ih allersødeste Bo, tusind, tusind tak!”
Hvorefter hun væk med mit tøj og min cykel stak!

Uha, nu har jeg tre store problemer:
Anjoe nægter at tro på, at jeg ude i skoven blev udsat for et væbnet røveri: ”Et er, at nogen vil stjæle din nye cykel; men dit tøj. Den tror jeg sgu ikke rigtig på….!” – Politiet er også skeptiske, og forsikringsselskabet venter på politiets kommentar, så ……! Stakkels mig, som bare ville det allerbedste for den lille Frøken Frederikke!!

8 kommentarer:

  1. Haha, det var synd for dig ... ;o)

    SvarSlet
  2. Madame - Tak for din sympati. Jeg har hårdt brug for den!

    SvarSlet
  3. Rimkoger - du overholdt vist ikke cyklistens 10 bud (eller det 11.te) på den cykeltur;-)
    http://www.baghjulet.dk/Nyheder/Artikler/10bud.aspx

    SvarSlet
  4. Søren - Næh, det må jeg indrømme; men jeg er da også bare ligeglad!
    Tak for linket.

    SvarSlet
  5. Tsk tsk, hvad har du dog rodet dig ud i??

    SvarSlet
  6. Margrethe - Uha ja, det må du nok sige!

    SvarSlet
  7. Godt solen skinner så meget for tiden :)

    SvarSlet
  8. Suzy - Det ved jeg nu ikke, altså lige netop den dag. Tolv kilometer på bare futter og stegende sol. Jeg ligner en optøet dybfrossen reje!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)