529


Mælkebøtte, jeg elsker dig. Synd du er forhadt af de mange!

6 kommentarer:

  1. Ikke af mig - tværtimod - men jeg er jo heller ikke haveejer :-)

    SvarSlet
  2. Rasmine - Rart med en meningsfælle.

    SvarSlet
  3. Jeg nænner ikke at slå min græsplæne (den trænger ellers frygteligt), men den er så smuk med alle de gule mælkebøtter

    SvarSlet
  4. Margrethe - Den daglige luftetur går gennem en lav dal med mælkebøtter til begge sider.
    Før var alt gult, nu er det meste hvidt!

    SvarSlet
  5. Min far viste mig, hvordan man kunne tage en moden mælkebøtte-bold og puste forsigtigt, så de små helikoptere letter og flyver ud i verden.

    "Du skal ikke gøre det, når der er en have-ejer tilstede" sagde han. Dengang forstod jeg ham jo ikke, som barn var jeg meget uvidende om alt.

    SvarSlet
  6. Donald - Også jeg har pustet- I sjældne tilfælde blev jeg lovet en is, hvis jeg kunne puste alle fnokkene i et pust...
    Hvis det ikke lykkedes fik jeg nu altid et ekstra pust eller to.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)