664


To søde små vovsetæver tog på springtur
fra hver deres lille jomfrubur.
De mødte Frederik, en vilter og viril hundeherre.
Den ene af de to små hundedukker
henført og drømmende sukker:
”Med ham der den flotte gad jeg godt nok ha’ en affære !”
Advarende den anden hundedame mukker:
”Ham der Frederik, kan sgu gå fanden i vold.
Jeg siger dig, hans snude er mere end hundekold!”
PS Jeg skulle hilse fra Frederik og spørge om, en af de flinke strikkende bloggere vil strikke en rigtig varm snudevarmer til ham!

6 kommentarer:

  1. Jaja, Frederik, du må arte dig :-)

    SvarSlet
  2. Donald - Øv, mener du det? Hilsen Frederik

    SvarSlet
  3. Kære Rimkoger
    Jeg fornemmer, at din firbenede Frederik, har sove/dukke/dyr i hundekurven.
    En kold snude – er et sundhedstegn, og når Frederik slikker din snude kan du jo snudehilse på samme måde.

    Varm snudeweekend

    SvarSlet
  4. Haha, jeg tror nu, at alle vovser har kolde snuder :-)
    Rigtig god weekend til jer tre!

    SvarSlet
  5. Kære bente
    Din fornemmelse omkring Frederik er korrekt - Klik på fruens blog:
    http://anjoe-playhouse.blogspot.com/search/label/my%20dogs

    SvarSlet
  6. Madame - men nogen snuder er åbenbart koldere end andre...

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)