716

Til landskampen på første parket sad den bette Ole.
Han var en meget lille mand,
faktisk gik han endnu ej i skole.
I pausen venligt spurgte hans sidemand:
”Sig mig er du virkelig her helt alene, lille ven?”
”Jo for far kan ikke finde sin billet, så jeg gik selv herhen!”

Jeg ved godt at ovenstående blev bragt i starten af juli måned, men rimeriet er da meget apropos… For resten blev det bragt her til morgen på P4 Sjælland.
Kampen så vi ikke. Fodbold har ikke den store interesse. Det er lige før jeg hellere vil kigge på, at en nymalet havebænk tørrer end på en fodboldkamp, men også kun lige før.

6 kommentarer:

  1. Jeg blev meget mod min vilje involveret i lørdagens barbari :-(

    SvarSlet
  2. Haha, jeg tror hellere jeg vil se på, at havebænken tørrer - jeg er totalt sportsdøv ;O)

    SvarSlet
  3. Der er jo også mænd, der gør næsten hvadsomhelst for at se fodbold:
    http://antoniopintor.com/videos/homesweethome.mpg

    SvarSlet
  4. Rasmine - Uden at det skal misforstås, men jeg er glad for at jeg ikke var i selskab med dig lørdag aften :-D

    SvarSlet
  5. Madame - Så lad os studere havebænken sammen.

    SvarSlet
  6. Søren - Du kan bare det der med links, tak for grinet.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)