752




8 kommentarer:

  1. Kære Rimkoger, rigtig god bedring!

    SvarSlet
  2. kjære deg, god bedring!!

    SvarSlet
  3. Søren og Hagemor - Uha, jo jeg har det allerede meget bedre ;-[

    SvarSlet
  4. Nåh så du pjækker?
    Hav en rigtig god slappe af dag!
    K. h. den befæstnede niece billedmager.

    SvarSlet
  5. http://www.megablog.dk/dagligdag/november 12, 2009

    Tak anjoe, så vil jeg ånde lettet op! Rimkoger-du gjorde mig helt forskrækket *SS*

    SvarSlet
  6. billedmager - ja, det gjorde jeg, men blev altså afløret!!

    SvarSlet
  7. megablog alias S.... - Dim sympati glæder mig.

    SvarSlet
  8. :D
    God bättring!
    Jag är också sjuk :(

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)