858

21-02-2010

Troldmanden Grufulus
trængte ind i mit hus
og tryllede mig om til en mus.
Selv blev han til en kat
og jagtede mig den hele nat.

Til sidst blev jeg træt af det pjat:
I tipoldemors troldebog fik jeg fat
og blev lynhurtigt til en elefant af de store.
Nu var det min tur til mig at more.

Lynhurtigt jeg fik fat i den fordømte kat…
Nu var det med Grufuluses ugerninger nat,
for nu er han nemlig bare en fladtrykt klat!


Kære læser, nu er jeg meget træt og vil gå i seng, så du må tilgive mig, at jeg ikke bringer dagens rimeri.


2 kommentarer:

  1. Hej Rimkoger!
    Jeg håber, at du er blevet frisk igen.
    Jeg tror at der er rimelig mange rim at lave endnu!
    Kram fra
    Billedmager.

    SvarSlet
  2. billedmager - Jeg er frisk igen og jo der ligger et par stykker og venter.
    Kram retur.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)