873

06-03-2010
Den nye læge blev grundigt eksamineret
for at afgøre, om han var kvalificeret.
”Mine kvalifikationer er skam helt i top,
for som barn legede jeg uden stop
”Den Lille Doktor”
sammen med lillesøster Pernille,
og det fra jeg var ganske lille,
og lige til jeg blev både voksen og stor.



Ovenstående ansættelsessamtale er udelukkende udsprunget af min løsslupne fantasi.Den er på ingen måde inspireret af verserende sager i dagspressen om udenlandske læger, som er blevet ansat, selvom kvalifikationerne ikke har været i orden.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Så kan jeg da vist også blive læge... jeg har det bare ikke så godt med nåle og blod og og og
    God lørdag, rimkoger :)

    SvarSlet
  2. mette b - Jeg overvejer også en lille ekstrajob.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)