908

07-04-2010

I fødselsdagsgave to søde sparegrise
fik tvillingerne Mathis og Louise
af den rare, gamle tante Lise:
”Hver uge lægger I lidt af lommepengene ned
om et år er hver jeres gris blevet rigtig fed.
Pengene bruger I til den gave,
som den anden helst vil have.”

Efter en måned klagede Louise til sin mor
over sin tarvelige bror:
”Han er et svin, ham der dumme Mathis,
han putter pengene i min sparegris!”


”Vejret på din fødselsdag svarer til din opførsel året igennem!” sagde min gamle mor altid. Og jeg har fødselsdag midt i februar!
Her tidligt til morgenen er det et pragtfuldt vejr, og temperaturen skulle blive høj. Det får mig til at tænke på, at det må være et/nogle gode mennesker, som har fødselsdag i dag. Stort Tillykke & Tak!

2 kommentarer:

  1. Somme tider får jeg nogle vanvittige fødselsdagshilsener i April måned - så jeg tager din lykønskning til mig og giver dig en tilbage. Med din baggrund må du have et afslappet forhold til talmagi, så mon ikke vi kan finde en eller anden anledning til også at ønske dig tillykke med dagen?
    Tillykke :-)

    SvarSlet
  2. dax2 - Selvfølgelig - for genier som os er intet umuligt...

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)