998

01-07-2010


Sikke da noget Bæ

Hendes sødeste skat
var en diktatorisk kat.
Var hun ikke hjemme til spisetid
blev den altid forfærdelig strid.
Mange visitkort begyndte den at lægge
hendes søde lille kæledække!

En gang blev klokken langt over atten.
Faktisk var det sidst på natten,
da hun endelig kom i tanker om missekatten!
I største hast hun i taxa jog hjem,
åbnede bævende døren på klem.

Der lå katten det lille skind
og var sødt og fredeligt sovet ind.
Senere kunne hun sveden tørre bort,
for hun fandt ikke et eneste lille kort!

Hun skyndte sig den at rose og prise.
Missemiavkatten havde svært ved ej at fnise:
"Jeg slipper dig ikke af syne,
før du har puttet dig under din dyne!"


Der findes hundebæ,
og der findes musebæ.
og kattebæ,
og man kan have en bæven!
ADDDR siger jeg bare.
Men er du klar over,
at mange mennesker
med stor fornøjelse spiser tranebæ??

De køber dem i REMA 1000!


Nu mangler jeg kun 2 indlæg 
for at nå nummer 1000! 

4 kommentarer:

  1. Åhhhh ja :-)) Jeg har også stor fornøjelse med at hitte tyrkfjel diverse steder. Har dog valgt at slippe for daglige latteranfald (eller undren) ved at afmelde reklamer....
    Ha en herlig dag Rimkoger....

    Ps..er du begyndt at koge indlæg nr. 1000 sammen ?

    SvarSlet
  2. Rejen - Jeg griner selv!

    SvarSlet
  3. Annettes space- Ja, det kan være morsom læsning. Et tip: Alle supermarkedernes brochure ligger på nettet.
    Og jo jeg overvejer.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)