1096

12-09-2010

Mellow Yellow Monday #86

Jeg er aldrig blevet en rigtig voksen.
Jeg kan stadig lide at lege,
denne gang med en stak brænde.

Uenighed engang fpr længe siden.
Mine lærere sagde: "I hæfterne
skal du skrive og regne,
og du må ikke tegne."
Til min mor sagde de bebrejdende:
"Deres søn har en meget livlig fantasi!"

I have never been a really adult.
I still like to play.
This time with a stack of firewood.

Disagreement very long time ago.
My teachers said: "In the booklets
you must write and count,
and you shall not draw."
To my mother they said reproachfully:
"Your son has a very vivid imagination!"

Visit Mellow Yellow Monday to see other pictures.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan næsten dufte birkebrændet gennem billedcollagen :-)
    Og hvor ville jeg dog ønske jeg kunne have en lillebitte brændeovn her i min lille lejlighed, men må nok nasse på vennernes i løbet af efterår og vinter.
    Ha' en herlig søndag Rimkoger....

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)