1155

25-10-2010

A Crazy Love-Story
Lille let-på-tråd frøken Lätta Minarine
forførte store enfoldige hr. Oma Margarine.
Men ak og ve følger fik deres amourøse affære.
Naturligvis friede han, for han var en mand af ære,
og snart efter trådte de ind i ægteskabets hellige sfære.
Kort efter den lille Lätta i barselssengen lå,
og tænk hun fødte tre glas jordbærmarmelade søde og små.
Forstå det nu, hvem som det nu kan forstå!



I Mandagstema udfordrer Petunia os med ordet Crazy.


God uge til jer alle.

16 kommentarer:

  1. ha ha, ja hvad mon frk. Lätta har lavet når lyset har været slukket ?? God mandag til dig....

    SvarSlet
  2. Takk for mosomt dikt og for hyggelig kommentar hos meg!

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen vidunderlig med ditt crazy dikt!

    SvarSlet
  4. Hahaha, Rimkoger....Ja det er unægteligt en lidt crazy lovestory :-))

    SvarSlet
  5. Ha, ha, ha.. du är verkligen bra på vad du gör:))))

    SvarSlet
  6. Ha ha... ja det avkommet er det ikke lett å bli klok på!-Margit-

    SvarSlet
  7. Crazy humor er dog den beste!! Hehe! Morsomme du!!

    SvarSlet
  8. Aha, det är så man gör jordgubbsmarmelad!!!

    SvarSlet
  9. Marmeladens gåta är löst!

    Jag har hälsat Nelly från dig....

    SvarSlet
  10. Så söta margarinpaketen är där i kylskåpet. Din text var lite crazy, en lustig liten saga. Jag föredrar apelsinmarmelad. :-)

    SvarSlet
  11. Det låter bättre med jordgubbssylt på lätta än mer margarin ;)

    SvarSlet
  12. Härlig tolkning hos dig och söta är askarna där i kylen. :)

    SvarSlet
  13. En crazy story helt klart. Fast du är ju lite crazy för det mesta tycker jag! *skratt*
    Kram på dig!

    SvarSlet
  14. Din profil er ofte dukket op
    når jeg har læst på andres blog.
    Dit navn kunne jeg ikke få ud af mit hoved´
    Rimkogeren - kommer det mon af det, jeg troed`?
    Som du ser, oprandt også dagen,
    hvor jeg fik opklaret sagen.
    Jeg ved nu vi er fra samme område
    og bruger sproget - på næsten samme måde.
    Jeg har skrevet en hel del sange
    men til sidst blev det mig alt for mange.
    Folk kunne danse og hoppe
    men jeg valgte altså at stoppe.

    SvarSlet
  15. Kære Pia
    For din hyggelige snak,
    jeg hermed siger 100.000 tak
    og kigger snarest nærmere på din blog.

    SvarSlet
  16. Hun har nok hatt en carzyaffære :)))
    Meget bra!!!!!!!!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)