1235

02-01-2011
Før


Fru Dorte var en såre overvægtig dame.
For slankepillen "Kilo Pist Væk" så hun en reklame.
Hun besluttede sig for at købe,
men desværre må jeg røbe:
Da pillerne kom 
åd hun til æsken var tom.
Man må sige, at reklamen ikke løj,
for tilbage på gulvet lå damens tøj,
og den stakkels, stakkels Fru Dorte
var helt pist blevet borte.

Efter

Petunia fra Mandagstema udfordrer med ordet Forventer.
Jeg forventer/håber at kunne forsætte med mine rimerier
og måske udgive nogle af dem i bogform.

Klik her for at se andre bloggeres forventninger.


Besøg anjoe-legehuset for at se andre slankeure. 
Klik her.

13 kommentarer:

  1. puha, så hellere rund og mild, end pist borte..Godt vi forventer da også en hel masse god rimerier fra dig...;-D

    SvarSlet
  2. Tak for advarslen, Rimkoger, jeg vil nøjes med en indtage en halv æske ;-)

    Selv bringer jeg ditto comics om udseendet i dag, så læg vejen forbi

    http://anjoe-legehuset.blogspot.com/2011/01/aret-er-nyt-men-alt-er-ved-det-gamle.html

    SvarSlet
  3. Herlig, ja det var det jeg visste, slanking er ikke bra :-) Håper dine forventninger går i boks, en Rimkogerbok høres veldig spennende ut! Godt nytt år!

    SvarSlet
  4. Härligt med lite rimmerier i bokform, hoppas förväntningarna slår in.
    Ha det bra;-)

    SvarSlet
  5. Hehehe....og alle jo se Anjoe's to blogindlæg i dag også :-))

    SvarSlet
  6. En bok hadde vært helt fint :o)) Lykke til med det prosjektet!

    SvarSlet
  7. Jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva på bloggen och att ditt bokprojekt blir verkligt. Jag är övertygad om att det blir en bok om du VILL det! Ett gott rim-år 2011!

    SvarSlet
  8. Huffda! De piller var da ikke å anbefale;)
    Godt nytt år forresten! Håper du har hatt en fin jule - og nyttårshelg og er klar for et nytt år. Det er lenge til neste fridager nå gitt!!

    SvarSlet
  9. Si meg: Skjønte hun ikke at det var best å ta en for dag? He he...
    Lykke til med alt du gjør i 2011! -Margit-

    SvarSlet
  10. Jeg forventer en lang række finurlige og skønne rimerier fra dig.. :-) Men ingen piller til mig.

    SvarSlet
  11. Riktig godt nytt år til deg :) Håper det nye året blir fargerikt og spennende.

    SvarSlet
  12. Hehe... Du er litt av en rimsmed. Morsomt å lese.

    Ha et riktig Godt Nytt År.

    SvarSlet
  13. Disse piller skal ikke anskaffes av meg,
    det skal være sikkert og visst!
    Ellers har jeg forventninger om å komme inn her og lese dine rimerier også i dette nye året :)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)