1247

15-01-2011



Verner von Vergesslichkeit* var professor ud i faget biologi.
Nu efter frokost han forelæse skulle om frøens anatomi.
"I min lomme har jeg en friskfanget fyr af slagsen.
Hr. assistent Jensen ræk mig straks dissekersaksen!"


Op af lommen ikke frøen, men hans madpakke kom.
Febrilsk han ledte, men ak, hver en lomme den var tom:
"Det var dog en forfærdelig katteknibe,
om jeg det overhovedet kan begribe.
Her har jeg madpakken fra min søde, elskede Lise,
Men hvad var det så, jeg til frokost fik at spise?"


*Vergesslichkeit = Glemsomhed

5 kommentarer:

  1. høhø...mon ikke det var frølår...det er ikke sådan at være distræt..;-D god weekend..

    SvarSlet
  2. Jeg vil ikke vide det... :-)

    SvarSlet
  3. Velbekomme, siger jeg bare.....adrrrr :-))

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)