1497

13-10-2011

I skovens dybe stille ro
de mange svampe gro.
Oh læser, køb dig nu en svampebog,
så du på de giftige svampe kan blive rigtig klog.

Anskaf dig nu mange rige arvetanter,
som vil testamenterer dig deres mange rare kontanter!

Inviter nu alle tanterne til en storslået fest
og server en hjemmelavet svampestuvning, for hver en gæst!
Husk endelig i køkkenet helt alene at rette stuvningen an,
og ved du hvad, snart efter er du en velhavende mand.

Og om tre indlæg har jeg 1500-jubilæum.

5 kommentarer:

  1. Hvilket jeg ser frem tid, for hvad mon det kommer til at handle om ? ;-)

    SvarSlet
  2. Desværre har jeg ingen rige tanter eller onkler..;D

    SvarSlet
  3. En lille fest kommer måske på tale....

    SvarSlet
  4. Jeg tror jeg lar det være.
    Jeg er nå i en alder der det tynnes ut i arvetanterekkene uansett. ;) Altså hvis jeg hadde noen.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)