1713

14-06-2012

Apropos EM i fodbold
Jeg så ikke kampen Portugal-Danmark i går,
for det interesserer mig kun en lillebitte smule.
I mit Rimkogeri fandt jeg efterfølgende, som er bragt tidligere!

Hun sneglede sig hjem.
Trafikken var mere end slem.
Det var slet ikke på nogen måde rart,
for nu gik hun glip af fodboldkampens start.
Dårligt var hun kommet inden for døren,
før hun skreg: ”Hvordan står det, Søren?”
”Jo, Portugal fører med to.
Den ene, der scorede, var Ronaldo.”
og fortsatte ægtemanden,
”Ham der Replay var den anden!”

2 kommentarer:

  1. God humor og befriende at læse at ikke alle er
    blevet "bold-tosser".
    God søndag!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  2. Glæder mig, at vi er enige :-)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)