1747

31-07-2012


OM 2 DAGE FYLDER MIN BLOG 5 ÅR!

Kan det passe?
I LIDL købte jeg en pakke dybfrosne blåmuslinger. Da jeg læste deklarationen, så jeg, at produktet kunne indeholde spor af skaldyr. Nu tænker jeg på, hvad er det så jeg har købt, for blåmuslinger er da skaldyr, eller... 
En ansat fortalte mig, at det skulle stå der, så kunden var advaret, hvis han var allergisk overfor skaldyr.

Og her er dagens rimeri:
Rikke ringede til doktor Børge Brask:
”Jeg har spist muslinger og er slet ikke rask!”
”Var nogle af muslingerne åbne min søde Rikke?”
”Åbne?? Nej jeg åbnede dem sgu da ikke!”

6 kommentarer:

  1. Tillykke med dine første fem år som blogger.

    Det er vigtigt at intet ansvar overlades til forbrugeren. For så kan man blive hængt op på de fejltagelser,som forbrugeren selv har begået.

    SvarSlet
  2. Til lykke med bryllupsdagen. Det er nu først 2/8-2007, jeg så dagens lys.

    SvarSlet
  3. Tiden går hurtigere end man synes om, undtagen når der er noget men glæder sig til ;-)
    Tak for din hilsen, du skriver jeg skal passe på ikke at falde over stavene , ja mit lille barnebarn faldt i går over Lego i vuggestuen.
    Han brækkede benet :-( Ja man kan falde over så meget :-)
    Ha en god dag og et godt nyt år ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Av, stakkels fyr. God og hurtig bedring :-D

      Slet
  4. Du lavede et digt til os på din blog i sin og tilegnede det os. Derfor kan det godt være at du først blev officielt den 2. august. Tak for din lykønskning. Iøvrigt kan du se flere duebilleder på min fotoblog.

    SvarSlet
  5. Dybfrosne blåmuslinger? Måske skulle man kigge lidt på Lidl. Tak for tippet!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)