1775

11-09-2012

Tirsdagstema: Hobby


Nogle af mine hobbyer: Computeren generelt, mine rimerier og andre kreative ting. Trolden lavede jeg i 30 eksemplarer og brugte dem som julehilsner. 
PS Min computermani er ikke lige så slem som computernørdens.

Computernørdens endeligt:
På selve bryllupsnatten Petrine sagde,
idet hun sig i brudesengen lagde:
”Kom Peter, kom put her hos mig!”
Men Peter svarede: ”Nej vel vil jeg ej!
Kom Peters computer, kom put dig her hos mig!”

Forståeligt, som man nok kan tænke,
er Petrine nu lykkelig som enke.
Og de elskende to?
Tja de har til evighed stiftet bo
i gravens dybe stille ro!


7 kommentarer:

  1. Fint troll! Tyvärr har nog datorerna slagit ut en massa andra BRA hobbies.

    SvarSlet
  2. ;) Din hobby roar många av oss :)

    SvarSlet
  3. Vi er mange som setter pris på din hobby.
    Ha en flott og produktiv aften
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/09/11/hobby-jo-da-men-hvilken/

    SvarSlet
  4. Produktiv enten med at skrive eller lave trolde :-)Fine hobbyer ;-)

    SvarSlet
  5. Det er pudsigt at se din egen trold. Jeg håber ikke, at den er alt for ensom. Det er godt du har flere strenge at spille på. Hav en dejlig uge.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)