1788

04-10-2012

Himmelsk #105

En sen nattetime blev jeg vækket af en lille gammel kvinde, som stod ved min seng: ”Jeg er din svenske tipoldemor Anna Magnusdotir**. Nu har du brug for de særlige evner, du har arvet fra mig, og du har brug for mine. Det Sorte er kommet for at erobre Jorden og udslette menneskeheden. Senere vil turen komme til alle beboede planeter i Universet! Det Sorte må og skal standses, inden det er for sent. Kom, vi skal ud til kirken. Det haster!” 
Hun greb min hånd og trak mig ud gennem væggen. Så stod vi ved kirken. Tre UFO'er svævede dystert, uheldsvarslende og truende over landskabet.
Pludselig rungede en stemme i mit indre: ”Tåbelige jordboere. Opgiv jeres planer, for hvad kan en mus stille op mod et bjerg? Vi er kommet for at overtage Jorden, og der er kun plads til én af os!”
”Sandt nok! Der er kun plads til den ene part, og det er os. SÅ ER DET NU!” svarede Anna. Hun greb min hånd og knugede den i et jerngreb. 
Et gigantisk elektrisk smertende stød jog gennem min krop. Herefter hvirvlede jeg rundt i et kalejdoskopisk inferno af farver og sønderslidende hylende toner. Tre gange blev det afbrudt af et gigantisk sort glimt. 
Pludselig forsvandt de hylende toner og farverne døde hen. Alt blev kulsort og tyst, stille som i graven. Langsomt vendte nattens lyde og dunkle lys tilbage.
Jeg var alene. Anna Magnusdotir havde forladt mig. UFO'erne var væk. I dybe tanker gik jeg hjem og i seng, men lå længe søvnløs.
** **
Ved middagstid samme dag læste jeg hos NASA en kortfattet notits: SDO-satelitten, der iagttager solen, havde observeret tre uidentificerede flyvende sorte objekter, som med ekstrem høj hastighed var braget ind i solen.
** **

Klik her for at besøge Petunias Himmelsk.

**Læs om min tipoldemor, klik her.

PS I morgen bringer jeg endnu et billede. Denne gang af en enkelt UFO.

8 kommentarer:

  1. kult bilde - morgensmil fra monika

    SvarSlet
  2. Fin historia och fantastiska bilder på UFO....Volvo ? :)

    SvarSlet
  3. Så kjempestilig og kreativt bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

    SvarSlet
  4. Ufo-hunter?
    Flott du fikk avverget katastrofen :-)
    Ha en ufofri dag :-)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/04/himmelsk-pa-hver-sin-mate/

    SvarSlet
  5. Vilken härlig historia och så fräck bild du fixat till!!!
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvarSlet
  6. Tak for jeres hilsner :-)

    SvarSlet
  7. Stilig bilde og en spennende historie som passet til!! Det er mye mellom himmel og jord som vi ikke vet...
    Ha en fin kveld:))

    SvarSlet
  8. Spennende historie og interessant lesing om din tipoldemor!
    God helg videre :)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)