1582

07-06-2013


Gennem en annonce påpeger Dansk Folkeparti, at blandt listens over 684 nye danske statsborgere menes én at udgøre en fare for rigets sikkerhed. Jeg må gøre opmærksom på, at på andre lister skjuler mange latent farlige personer sig.

På denne telefonbogs lange lister
finder du grimme personer, Hr. Justitsminister:
F.eks. anarkister, bigamister, chauvinister,
egoister, ekstremister, fascister,
flugtbilister, havarister, nazister,
racister og sadister.
”Nej tak til dem alle,” siger jeg,
”må jeg så be' om en god gammeldags medister!” 


PS Det skal på det kraftigste pointeres, at de viste sider er tilfældigt valgt, og jeg har absolut INTET kendskab til de viste personers holdninger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)