1908

07-08-2013

Onsdagstema #173: Gadeliv
Præstø

Datteren havde taget sin gamle mor med på en rejse til hendes barndomsland.
Moren: "Her kom jeg på sommerferie hos min højtelskede Tante Olga. Butikken her var hendes, en lille købmandsbutik. Hun var blevet enke og havde ni børn. De havde det godt og kom alle godt i vej, som man siger. Ufatteligt at hun kunne klare det!"

Jeg så dem komme gående imod mig og standsede ved butikken. Nysgerrigheden vågnede altså stoppede jeg tæt på og foregav ivrigt at fotografere gadelivet længere fremme, mens jeg lyttede.
Kort efter forsvandt de ind gennem porten. 

PS Vi har hedebølge, virkelig slem, og udslaget af den har betydet, at jeg totalt misforstod emnet. Hvis jeg skal lave det om, smelter jeg, og det vil jeg ikke. Undskyld.




2 kommentarer:

  1. Missuppfattat eller ej- bilden är fin! Och i den här värmen kokar snart hjärnan!

    SvarSlet
  2. Fin bild och den stämmer med gatuliv. Det är okej att vara lite borta i denna hetta.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)