1989

12-05-2014

Se dagens Rimeri under beskeden.

Hej Rasmus og Magnus
og alle jer andre fra Maribo Gymnasium.
Tusind tak for jeres herlige kommentarer. Desværre kan jeg ikke vise dem!!!!

Når jeg får en kommentar, popper den først op i mailboxen. Det gjorde jeres ikke. De stod heller ikke ved de indlæg, I kommenterede!!!
Senere åbner jeg Oversigt over Kommentarer, og der stod de allesammen (nej ikke som spam)!!!
Herfra kunne de ikke flyttes, jeg ville så kopiere. Det lykkedes med Rasmus og Magnus's!
Herefter forsvandt samtlige kommentarer.
JEG FATTER DET IKKE!
Men kig endelig ind igen.
Mange hilsner
og
stort eksamensheld

** ** **

Og det var ham der Mini Micromax,
til at nedlægge tøsebørn var han vaks,
faktisk gjorde han det på stribe
og det var lige fra Gedser og til Nibe.

Når han på en pige blev varm,
viste han sin brunst
og vandt straks hendes gunst,
satte en stige til hendes barm,
kravlede op og begyndte forførelsens kunst.

Men ak og ve. En dag brat afbrudt blev hans kur.
Den udkårne blev sur og gav stigen et fur.
Straks for han til Paradiset op
og jager englebasser uden stop.

2 kommentarer:

  1. Åh ak og dobbelt Ve! Det er IT når det er værst. Man henter data fra en server og programmet er indrettet sådan at man ikke kan kopiere, man har ikke styr på hvad programmet kan.

    Jeg har ikke nogen forklaring, desværre. I gamle dage kunne man slå browserens netforbindelse fra og så kunne man bladre i hukommelsen altså de ting, man havde set før. Men der er vist ikke nogen browsere, som kan det i dag.

    I dag vil man helst se computeren som et interaktivt TV, der kan vise information fra en "udbyder".

    Oprindelig var idéen, at vi alle sammen lavede indhold.

    Han kan ikke have været stor, ham Mini Micro Max! :)

    SvarSlet
  2. Tja, i gamle dage sagde man: Herrens veje er uransagelige. I dag gælder det også for computeren...
    Du har ret. Hans motto var og er: En lille og vågen, osv... ;-D

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)