2007

02-09-2014

Jeg blev taget godt og grundigt ved numsen af kirurgen Haytham Al-Tayar, Maribo. Yderst professionelt og hurtigt angreb han tre store modbydelige hæmorider. Han strangulerede dem ganske enkelt med elastikker. Praktisk taget smertefrit. Senere fik jeg dog ondt i rø...! Men et par Pamoler hjalp.
I går skred den sidste plageånd ledsaget af et mindre blodbad. Et kort øjeblik troede jeg, at jeg menstruerede. Da den blodrødglødende af raseri forlod mig, afleverede den denne afskedsreplik:

Forbandede dumme, modbydelige svin,
og jeg som troede, at du for evigt var min!
Hvorfor lader du mig så forfærdeligt lide.
Du forsøger jo brutalt at myrde mig,
så nu er det slut, jeg skrider fandeme fra dig!”
skreg hysterisk min sidste hæmoride.

11 kommentarer:

  1. Til lykke med skilsmissen!

    SvarSlet
  2. En skilsmisse med mening :)
    Klem herfra :)

    SvarSlet
  3. Når enden er god, er alting godt!
    Petra

    SvarSlet
  4. Jeg håber at din ende har det godt igen. Knus fra billedmager.

    SvarSlet
  5. Jeps, det var enden på mine endeproblemer - 7-9-13

    SvarSlet
  6. Det lyder som noget, det er bedst at være på den anden side af.

    SvarSlet
  7. Jamen, hvor har du da ret!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  8. hoho ---- så lenge siden at nesten hadde glemt --- og vips så fant eg bloggen din igjen ;)

    lukke te, god bedring og i alle fall god helg ;)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for besøg og hilsen. Helbredet er OK og god weekend :-)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)