2060

27-09-2015


HJÆLP, JEG SKAL I FÆNGSEL

Den 26/9 modtog jeg denne ”urovækkende” mail fra "Info Lotus Health Care" <info@lotushealthcare.dk>:

Jeg er blevet opmærksom på, at du har injurierende materiale om mig på din hjemmeside Rimkogerens Rimerier. Du bedes fjerne al information (om det så er i sjov eller ej) om mig og mit kursus, ellers melder jeg dig for injurier.

Mvh Kay Hougaard.
Grunden til K.H.s trussel skyldes nedenstående indlæg, som jeg bragte her på bloggen 24/9.
Nu kan du selv læse og dømme:
Menneskelig udvikling - Lev af LYS (= Universal Energi)
Det er helt utroligt! Siden tidernes morgen har alle mennesker været nødsaget til at spise regelmæssigt, ellers ville vi dø. Nu er vi imidlertid kommet dertil i vores udvikling, hvor alle kan lære at leve af LYS - eller Universal Energi som det i virkeligheden er.

Du kan læse mere om teorien på levaflys.dk.  
Læs videre om kursus og priser. Umiddelbart kan 8500 kr, for 5 timer forekomme dyrt, men tænk så på, hvor mange penge du kan spare!

Denne interessante oplysning blev bragt på P4 Formiddag og refererede til aftenens udsendelse på DR1: Kontant.

Nærige Hr. Fedthas Pengepuger,
ham der meget nødigt pengebruger,
mumlede med et saligt gys:
Hold da kæft. Tænk man kan leve af lys!”
Hurtigt smed han tøjet
og sprang ud ret så velfornøjet.
Og man må da tro, at det er en kur,
som mere end rigtig dur.
Men ak og megen ve,
at det for ham skulle ske:
Det blev til en ret så kedelig affære:
Han gik ud som et lys og mødte Vorherre!

Og her kan du læse mit svar:

Kay Hougaard

Jeg imødeser med sindsro henvendelse fra din advokat – Politiet vil næppe kunne tage sig af din klage.

Med venlig hilsen
Bo Hess

3 kommentarer:

  1. Injurierende materiale???

    SvarSlet
  2. Injurierende materiale ? Hvad mener han ?

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres hilsen. Nix, jeg kan ikke svare!!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)