2072

09-07-2016


”Hvor gammel kan mennesket mon blive?”
spurgte hønseavler Henny Hadsten.
”Tja, i 1865 blev en kvinde født i Skive!”
fortalte figenavler Freddy Fredsten.
”Det er sgu en løgn af de stive,
så gammel er der ingen, der kan blive!”
”Løgn? Nul og nix og nej,
dit store kæmpekvaj.
Kom med, så kan du se hendes gravsten!”




Sparkoncernens gratis blad Kulør, nr. 7 – 2016.
I artiklen 7 SVEDIGE SANDHEDER, side 38 nederst, kan følgende læses:
Kvinder har mindre væske i kroppen end mænd, og biologisk set er det derfor smart for kvinder at spare på væsken for at undgå at dehydrere.
Så blev jeg så klog, jeg troede ellers at dehydrere betød at mangle vand......

2 kommentarer:

  1. AT dehydrere er det at miste vand. Når man mangler vand, er man dehydreret :-)

    SvarSlet
  2. Jamen så er vi jo to, der mener det samme. I min grønne ungdom oplevede jeg en meget overlegen herre komme ind i en læderhandel. Han udvalgte en dokumentmappe: "Så vil jeg godt have sat mine genitalier på mappen!" Hun lignede et spørgsmålstegn. "Lille dame, alle ved da, at det betyder forbogstaver...... Her blandede jeg mig, der blev nu ikke købt nogen dokumentmappe, men de ansatte fik dagens grin.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)