2079

17-10-2016


Og det var en gang for længe siden,
altså langt tilbage i tiden,
en gammel bondemand, som hed Thor,
og hans kone, som han kaldte Madammen.
boede i det nørrejyske nord.
En gang drog de til Hovedstaden sammen.
Fruen jog rundt i stormagasinets mange små butikker.
I foyeren Thor på elevatoren kigger.
Ind vakler en urgammel kvinde,
snart efter ud træder den smukkeste man kan finde.
Drollen splide mig, jeg må ha fat på min madamme,
den tur skal hun sgu prøve med det samme!”


"Høje dommer: Jeg tilstår: Personerne er tyvstjålet fra Nettet. Derefter har jeg mishandlet dem på det groveste, men jeg afviser på det kraftigste påstanden om, at jeg har stjålet baggrunden!"

2 kommentarer:

  1. En foryngelses- og forskøånnelseselevator! Hvor???

    SvarSlet
  2. Du får besked, når og hvis jeg finder den. Jeg prøver den først, håber ikke den kønsdiskriminere...

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)