138

anjoe har ligesom mig et helvedets indslag, klik her:

Helvedet er ikke så ringe endda

Under hedebølgen slem
i det bortsmeltede danske land
boede en stakkels gennemristet mand.
Pludselig han så, at Helvedes dør stod på klem,
På ingen måde han var ej sen
til at flytte sig derind på sine ben.
Da han så og hørte sjælene de arme,
som blev ristet over en sagte ild,
tænkte han som så: "Deres skæbne er nu mild,
for hvor jeg kommer fra, er der virkelig varme!"

og dog...

Kvindebedåreren Don Charmetrold havde altid været ret så led,
derfor blev han efter døden sendt en tur i helvedet ned!
Tænk først fik han en splitternøgen, dødlækker, laber cigar,
derefter en stor fornem flaske whisky fra Helvedets Whiskybar.
Og det var just det, som var ved at drive ham fra forstanden,
for der var bund i den ene, men ej bund i den anden!

Har du lyst til at besøge omtalte lokalitet så klik her!

8 kommentarer:

  1. Jeg synes altså det er helvedes hedt IRL.... ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  2. Min bedste siffe:
    Jeg er en af
    de sjæle arme,
    som synes
    her er alt
    for meget varme.

    SvarSlet
  3. Kære Rimkoger!
    Jeg synes også at det er alt for varmt!!!

    SvarSlet
  4. Selvom jeg ramte helt ved siden af så har jeg da hørt at der også skulle blive helvedes varmt når meteoren rammer. Faktisk skulle vi få 3. grads forbrændinger. Av for den da.

    SvarSlet
  5. billedmager - enig

    enaj - Ja uha, er den stor nok og lander i København, bliver husene på Lolland jævnet med jorden....

    SvarSlet
  6. Jeg blander mig lige i snakken, - der er varmt også for mig, jeg er et heldigt asen, jeg har et værksted i den ene ende af stalden, der er køligt, der tilbringer husbonden og jeg vores dag i dag ;-)) han sidder og kigger lidt på nettet og jeg strikker og låner computeren engang imellem.

    SvarSlet
  7. tankerogspin - velkommen på bloggen. Lad os fyrer meterologerne og ansætte nogen, som kan give os et bedre vejr!

    SvarSlet
  8. Vejret fejler skam ikke noget, vi er bare nogle der ikke tåler varmen så godt ;-)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)