188

SNYYYYDT

Tænk en gang ham der Kløgtige Bo
af lodsedler købte han hele to.
Og sørme om ikke heldet tilsmilede ham:
Han vandt en kongelig vase, hvilket var en skam.
for ingen bund der var i vasens ene ende.
Efter den konstatering måtte han vasen vende.
Svindel, snyderi og bedrageri som bare fanden:
Ingen åbning var der i vasens ende den anden!

Og efter at have smadret vasen kom turen til de to lodsedler. Men just som jeg var parat med tændstikken, kom jeg til at tænke på hvad min salig Fru Moder altid sagde: ”Man kan altid vinde på en lodseddel, nemlig hvis man vil vinde et nøgle garn!” Tændstikken blev slukket.
Nu har jeg bare et problem, jeg har ikke noget garn at vinde og heller ingen ønsker i den retning, men selvfølgelig så er jeg parat, hvis jeg skulle skifte mening!!!

2 kommentarer:

  1. tsk...tsk... det er jo hverken til at finde op eller end i det hele ;o)

    SvarSlet
  2. livrdz - nemlig, det erikke til at se det, hvis man ikke lige ved det!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)