370


Kære læser, du tror jeg lyver,
men altså en dag tog en slagter et yver
og proppede det i bukserne ned
og trak den ene patte af gylpen ud!
En dame så den og skreg: ”OOH søde gud!”
Slagteren sagde: ”Undskyld, min søde dame, mange tak.”
Så trak han en kniv og omkring patten greb og så et hak
og så var det med vedhænget godnat,
det blev forresten serveret for en sulten kat!
Tre gange til den samme dag
han gik med en amputation i lag.
Han gentog sin spøg dag efter dag,
men en dag blev det en alvorlig smertefuld sag.
For det er altså meget slemt,
når man aldeles har glemt,
at yveret var fra en trepattet ko.

PS Jeg lyver aldrig, men indrømmer gerne, at jeg har et kreativt forhold til sandheden.
Ovenstående rimeri er mit rimeri nummer 994. Hjælp mig med at nå nummer 1000. Hvis du har en vittighed, så lad mig få den. Læg den enten som kommentar eller mail den til bloggens mailadresse: ri_kog_1xyahoo.dk, erstat x med @

2 kommentarer:

  1. AV - for den. Sjovt rim alligevel :)

    SvarSlet
  2. Davs og velkommen på bloggen, sjovt nok, når mænd bliver præsenteret for rimeriet, kan man næsten se, at de får en isnende fornemmelse, du kan sikkert gætte hvor!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)