438

Under den ekstraordinære generalforsamling blev Snakke Søren
af ordstyreren sendt uden for døren.
Nu mindedes med to minutters stilhed afdøde formand Knud,
hvorefter man efter Snakke Søren igen sendte bud.

** **

På utallige kurser under min karriere i Folkeskolen var der næsten altid tre-fire Snakke Sørener, som ivrigt duelerede og gentog, gentog, og gentog, hvad de selv lige havde sagt. Hvis de havde begrænset sig til det essentielle i deres indlæg, havde kurset været kortere og mere interessant. Men det er jo efterhånden en menneskealder siden. I dag er deltagerne selvfølgelig blevet meget mere bevidste og disciplinerede, eller….????? Hvad er din erfaring??

7 kommentarer:

  1. Da det er lige så længe siden, jeg har været på kursus, kan jeg desværre kun bekræfte, men ikke opdatere din erfaring.

    SvarSlet
  2. Pyha, det synes jeg desværre ikke. Jeg er ude for mange Snakke Sørener på jobbet og på den årlige generalforsamling i Grundejerforeningen. Jeg ved ikke, hvordan man gør folk forståeligt, at nu er det nok. Et møde behøver jo ikke at vare mere end 45 minutter ...

    SvarSlet
  3. Rasmine - Tak, jeg havde håbet på, at mine oplevelser havde været et udslag af en lokal særhed.

    SvarSlet
  4. Madame - Tænk hvis en computer kunne frasortere al unødig snak!

    SvarSlet
  5. Jamen, så havde vi jo ingen politikere...;-)

    SvarSlet
  6. Åh ja, som jeg genkender det. Selvpromoverende, utålelige snakkesørener, eller Søriner. Der er en til ethvert møde, på ethvert kursus. Det er den slags, der kan drive et menneske til at spille bullshitbingo!
    http://www.thejahns.dk/jahns/homepage/jokes/diverse/diverse48.htm

    SvarSlet
  7. Henny Stewart - Velkommen på bloggen og tak for grinet, bare det spil havde eksisteret many years ago!

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)