694

Klik på billedet for at forstørre.
At skotterne i Skotland
har deres Nessie,
det ved hver en kvinde
og hver en mand.
Men ved du,
vi har her på Lolland
en hyggelig gammel drage?
Hvis ej kan jeg dig fortælle.
Hun hedder altså Norrelle
og er vegetar.
Hun tager gerne mod besøg,
især hvis du med bananer er klar
og husk så lige
en god og stor havannacigar.

Tirsdagstema bringer udfordringen grön är skönt.

Klik her for at se andre grønne løsninger.

Klik her for at besøge resten af min blog.

God tirsdag til jer alle.

7 kommentarer:

  1. Härligt konst(ig) bild på temat grönt är skönt:-)

    SvarSlet
  2. flott bilde!, tror jeg må snike meg inn på tirsdagstema jeg også...ha en flott dag!

    SvarSlet
  3. Et digt som hjælper på humøret - fint!

    SvarSlet
  4. Hagemor - Jeg takker og venter spændt.

    SvarSlet
  5. Donald - Herligt at kunne give en humørindsprøjtning.

    SvarSlet
  6. Haha, det var da en frygtindgydende drage, I har på Lolland, som endda ryger havannacigar :-)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)