964

30-05-2010



For den uvidende: I går deltog Danmark i Det Europæiske Melodigrandprix.

6 kommentarer:

  1. Ganske som Maud fra Matador ville gøre. :o)

    SvarSlet
  2. Jeg håber sandelig, du kommer dig snart igen :-D
    Det var da også pænt at blive nr. 4, synes jeg da.

    SvarSlet
  3. Mon ikke vi har det lettere næste år?

    SvarSlet
  4. Lone - Jeg er kommet over det, men har ikke flere tårer tilbage - Stakkels Maud ;-)

    SvarSlet
  5. Ellen - Tak og det er da fint at være nummer 4. Jeg så nu kun starten på pointfordelingen....

    SvarSlet
  6. Billedmager - Vi har lov til at håbe.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)