993

26-06-2010



Glemsomme familien Madsens ferie stod for døren.
Huskesedlen blev tjekket en sidste gang af husets herre Hr. Søren:
"Lille mor, har vi nu husket alle ting?"
"Ja lille far, glemt har vi denne gang slet ingenting!"
Glade og velfornøjede drog familein Madsen 
nu af sted mod campingpladsen.
De kørte gennem sogn efter sogn
...... uden deres campingvogn!


Rimeriet er baseret på en virkelig oplevelse. Jeg var på besøg hos storebror. En familie på vejen skulle på ferie. Hektisk, febrilsk, hysterisk aktivitet. Ungerne blev til slut smidt ind i dytten og så af sted.
Campingvognen blev glemt!!!!!!
En halv time sener kom de tilbage. Hr. Fader bakkede for at få hægtet huset på. Men ak, han bakkede alt for voldsomt. BANG. Trækkrogen blev beskadiget. Den lille familie blev forsinket i et par timer, før den endelig kunne begive sig mod syd ad ferietrafikhærgede landeveje!
Jeg tror ikke, at lillepigen på dette tidspunkt skulle sige: ”Far, må jeg godt få……?”

Har du oplevet noget tilsvarende??

PS Nu mangler jeg kun syv bidrag for at nå nr. 1000!

2 kommentarer:

  1. Øhhh, jeg har glemt et barn engang, tæller det ?
    Det var godt nok på en rasteplads i Norge og barnet opdagede det slet ikke, men pyyyyh altså.
    God weekend :-))

    SvarSlet
  2. Anette space - Jo, vist tæller det. UHA...

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)