994

27-06-2010


”Endelig den længe savnede hårbevarende revolution.
En sand epokegørende lægevidenskabelig sensation.
Kære mand, bevar hver eneste af dine hår,
også den dag du fylder 100 år!
Tilbud specielt til dig: Kun 500 kroner.”
sådan skrev postordrefirmaet Spar Mange Millioner.

For det sensationelle tilbud faldt den gode Tom.
Han bestilte og en uge senere miraklet kom.

Febrilsk han åbnede og ned i pakken så.
Her en stor tom plasticpose lå,
og denne tekst var trykt derpå:
I denne pose, min kære mand,
dine hår du til evig tid bevare kan!”

PS Nu mangler jeg kun 6 bidrag i at nå nr. 1000!

4 kommentarer:

  1. Hvad er det med mænd og hår ??
    Det er ikke nemt at lade sig nøje :-))

    SvarSlet
  2. Anettes space - Det er et stort problem for mange. Da jeg var ca 25, fortalte en frisør mig at jeg ville blive skaldet inden jeg var 40.
    Foruroligende lige indtil han prøvede at sælge mig en hulens dyr flaske sampoo....

    SvarSlet
  3. Hahaha, det var skøn læsning ;-)

    SvarSlet
  4. Madame - Jeg takker 1000 gange.

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)