1264

31-01-2011

Mandagstema: Små ting/Småting

Tre virile og potente hanstik
opsøgte det generte hunstik.
Første hanstik: "Søde skat.
vælg mig, for jeg ejer
en brandvarm hårtørrer!"
Andet hanstik: "Elskede pige,
vælg mig, for jeg ejer
en supereffektiv stavblender!"
Tredje hanstik: "Du min smukke,
vælg mig, for jeg ejer 
en radio, som spiller sød musik for dig!"

Skuffede drog de tre friere bort,
for sådan svarede det lille hunstik:
"Desværre, jeg beklager mine herrer,
men Nej Tak til jeres amourøse affærer!
Jeg er forlovet og mit søde hanstik ejer
et pragtfuldt 128 tommers 3D - TV!"

Besøg Petunias Mandagstema.

18 kommentarer:

  1. Jamen, så kan man da heller ikke opnå mere... ;-) Go' mandag til dig...

    SvarSlet
  2. Ja...det er sant at de forurenser, men vi bruker mindre strøm...for de varmer...så det gjør litt opp for forurensingen...gjør det ikke?? Lite vann i demningen her i Norge, og strømmen er DYR...hehe

    Takk for at du svarte meg:O)

    kozkoz

    SvarSlet
  3. Sikke dog en goldigger..;-D

    SvarSlet
  4. Ja jämfört med TV:n var det ju småsaker, så dyr som elen blivit är det inte att tänka på att skaffa en så stor TV.
    Ha en skön vecka, tjejerna hälsar till Frederik;-)

    SvarSlet
  5. Hehe, for et søtt og morsomt lite dikt. :0)

    www.kristineshjerte.blogg.no

    SvarSlet
  6. Sikke et par små ting hun skulle vælge i mellem.. :-)

    SvarSlet
  7. Herlig, herlig !!! Det er ikkje små ord som kommer fra deg :)

    Kjempekjekt at du vil vere med på Giborten min:)

    Mandagsklem frå Petrine :)

    SvarSlet
  8. O so clever! Love the dialogue! And like the artistic photo too!

    SvarSlet
  9. Nödvändigt med kontakter i eluttagen.. de där är riktigt finurligt påfund.. men ack vad elen blivit dyr. Da de dajligt:)

    SvarSlet
  10. Så fyndig du är! Är det så att vi honor ständigt traktar efter större och bättre? Efter som jag tycker du är träffsäker, så är det säkert så!
    Ha dé!

    SvarSlet
  11. Det var da også en ulige konkurrence, den dér! Håber de 3 stakkels han-stik finder andre gode partnere! :)

    Og at du har en god dag hos dig ...

    SvarSlet
  12. Hehe! Du er nå god er du, Rimkogeren!!


    Ps! Vil du være med på denne fotoutfordringen??

    SvarSlet
  13. Den var neimen ikke snau! En praktfullt 128 tommers 3D - TV hadde sikkert jeg også satset på om jeg var en stikkontakt, hehe!

    SvarSlet
  14. Ha ha du är otrolig på att få ihop det...och idag ska jag inte fråga hur du har fotograferat
    ;-)

    SvarSlet
  15. Tak for jeres pragtfulde kommentarer, vi mødes på mandag :-)

    SvarSlet
  16. Hej Rimkoger!
    Man må sige at du har taget stikkene hjem!

    SvarSlet
  17. Hun gikk nok etter status hun der!
    Det var ikke mye de kunne stille opp med småtassene!
    Ha en god natt!

    SvarSlet
  18. Ha ha, den var fin:)

    SvarSlet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)