2126

23-12-2017

 

4 kommentarer:

  1. Helt genialt! Tak og rigtig Godt Nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak og godt nytår til dig.

      Slet
  2. Noget tyder på, at jeg blev brat afbrudt, men meningen var at ønske godt nytår. Jeg håber, at din lange pause ikke skyldes, at du fejler noget farligt ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har svigtet blogspot til fordel for Facebook, men burde måske tilsmile bloggen med lidt guldkorn. Midt helbred er alt i alt ok, men Anne er død. Jeg har i dag lagt en beskrivelse op på bloggen.
      Hvordan går det med dig??

      Slet

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)